Dan Motreanu presează ministerul transporturilor pentru finalizarea căii ferate București-Giurgiu

Alina Maria Bogdan ACTUALITATE POLITIC SOCIAL

Linia ferată București-Giurgiu a fost inutilizabilă ani de zile din cauza lipsei de soluții tehnice la podul de la Grădiștea, peste Argeș, prăbușit în anul 2005. Europarlamentarul Dan Motreanu, prim-vicepreședinte al PNL, a anunţat, miercuri, că lucrările pentru redeschiderea liniei de tren directe Bucureşti-Giurgiu s-au efectuat în proporţie de 89% și cere Ministerului Transporturilor urgentarea realizării proiectului.

„Lucrările pentru redeschiderea liniei de tren directe București-Giurgiu s-au efectuat în proporție de 89%. Este un proiect la care țin și pentru realizarea căruia am pledat pe lângă Guvernul României, împreună cu parlamentarii PNL Giurgiu, Alexandru Andrei, Gabriela Horga și Toma Petcu. Contractul a fost semnat în decembrie 2020, când Ministerul Transporturilor era condus de un reprezentant al PNL”, a anunțat liberalul Dan Motreanu pe pagina sa de Facebook.

Podul de piatră s-a dărâmat. Se construiește altul

Potrivit lui, parlamentarii PNL din Giurgiu cer Ministerului Transporturilor informări și rapoarte trimestriale privind desfășurarea lucrărilor.

Contractul vizează realizarea noului pod peste râul Argeş, cu o lungime totală de 1.131 metri și o deschidere centrală de 145 de metri.

citește și: De la banalul efemer, la pragmatismul reflexiv al lui Andrei Marga

„Linia de cale ferată București-Giurgiu a fost închisă în 2005, când podul de la Grădiștea s-a prăbușit din cauza viiturilor. Din păcate, guvernele care s-au succedat au pierdut 15 ani fără a acționa. Lucrurile nu s-au rezolvat nici măcar atunci când PSD Giurgiu a ajuns să aibă un reprezentant la Ministerul Transporturilor. Un reprezentant care s-a lăudat cu planuri pe hârtie în fața giurgiuvenilor”, a adăugat Dan Motreanu.

Liberalul a subliniat de asemenea că în prezent se poate circula cu trenul între București și Giurgiu trecând prin Videle, adică un traseu de 118 kilometri, în loc de 74 de kilometri, cât era ruta directă, iar un drum durează între două ore și 40 de minute și patru ore, în funcție de tipul trenului și de durata de așteptare în Videle.

Câteva mii de lucrători merg din satele din Giurgiu în București cu autobuzele. Noua linie ferată ar fi în beneficiu acestora.

Danemarca va avea prima familie regală woke din lume

Loading...

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

sexyvideoshd.net
bokep-indo.me cam brunette in stockings.

Check Also
Germania este “un stat eșuat,” afirmă șeful Asociației pentru industriile digitale
Pe măsură ce personalul feroviar, șoferii de camioane, fermierii și alții amenință cu grevă, Germania ...